torsdag 30. desember 2010

LOL

Haha, jeg må le... Når jeg leser om, ja, samme hva egentlig, på nettet, også ser jeg folk kommenterer under. For eksempel, hvis det er en artikkel om en, tja, blogger for eksempel! Så driver folk å kommenterer under: At det går an å lese sånt skvip, dumme mennesker, burde ikke vært lov å skrive om sånne på internett bla bla bla... Men de som kommenterer har jo lest det? Det blir så tåpelig! Hvis du syns det er skikkelig teit, så ikke les det da! Godta at andre liker å lese om det, og hold deg unna selv! Leste nettopp en fyrverkeri test, og da kommenterer folk: bortkastede penger å kjøpe fyrverkeri, fyrverkeri er bare teit, jeg kjøper aldri fyrverkeri også videre... Men hvorfor leser de testen da? Jeg leser jo testen fordi jeg liker fyrverkeri, og lurer på hvem som kom best ut! Jeg liker ikke for eksempel kaffe, og da gidder jeg jo heller ikke bruke tid på å lese en anmeldelse av forskjellige typer kaffe? Vaffal ikke kommentere at det er teit?
Kjenner jeg blir litt provosert....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D