tirsdag 18. mai 2010

Interiør

oh MAN, jeg renner OVER av ideer, lyster og ønsker til leiligheten!! Jeg har sååå mye jeg har lyst til å kjøpe/gjøre/innrede! Litt for mye, kjenner jeg får prestasjonsangst i forhold til meg selv, redd for at jeg ikke klarer å leve opp til mine egne drømmer :P høhø... Men fint skal det bli uansett!! Og i dag har vi bestilt oss sofa og TV :D jippi!!!

Her er sofaen:


Fiiiiin :D Jeg har sitti i dag og tegnet opp stua og kikket rundt på diverse interiørsider/butikker på nettet og drømt meg bort! Er så utrolig gøy å ENDELIG kunne gjøre det, på en måte, før har det jo bare blitt med drømmen, men nå kan de realiseres! Vi skal skrive kontrakt i morgen, det blir spennende :)

Har litt lyst på dette speilet :
Men må jo se litt an etterhvert hva det er plass til og hva som passer inn, men syns dette speilet var skikkelig fint :) Også har jeg lyst på en kommode med masse små skuffer i til å ha i stua, men vanskelig å finne en som er sånn som jeg mener.... :) Noen tips?

Gleder meg helt sykt! Finaly! Baggene skal innerst i skapet vaffal, lei av å bo i dem! Alle tingene mine skal opp av eskene og få luft :)


Gleder meg til å gjøre dette på egen veranda!


It's not a question of if, just a matter of time
Before i move to the front of the line

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sofaen der kjøpt?? Leter selv jeg, og den var fiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D