mandag 16. juni 2008

Forberedelser

sitter og prøver å forberede meg litt til Aussie... det er MYE å sette seg inn i og mange valg som skal tas. det er vanskeliiiig! hadde jeg visst at det var så sinnsykt mye som skal blir gjort, tror jeg nesten jeg hadde droppet det ... hehe... men man kommer seg vel gjennom til slutt! jeg har nettopp søkt på visum, så nå gjenstår det å se om jeg får det da:) er vel ikke noe problem tror jeg..
det er to forskjellige "fadderturer" man kan være med på, en opp i de blå fjellene, og en ut på havet for å se på hvaler tror jeg.. lurer på hvem jeg skal ta :) syns faktisk den opp i fjellene hørtes gøyest ut, men jeg har ikke fått lest noe særlig om den hvalturen da så jeg vet ikke. men på fjellturen tror jeg vi får se kenguruer og koalaer og slikt.. men jeg vet ikke... :)
hvis det er noen som har forslag på ting jeg skal pakke med meg, er det bare å skrike ut! trenger hjelp :P hehe..

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer! :D