søndag 15. juni 2008

Foo Fighters
















se nå begynner det.... første innlegget som ikke handler om australia.. hehe jeje. uansett! på torsdag var jeg og ub på norwegian wood og så foo fighters! det var bare såååå utrolig bra! det var så utrolig mye liv! jeg og ub koste oss massivt! vi sto blant annet rett ved siden av bård tufte johansen under konserten ;) hihi. og ub tok bilde sammen med truls svendsen! (han reporteren fra senkveld:)) og konserten selv tok heeelt av! de vet å skape liv! og vokalisten tar jo heeelt av! han pratet en del mellom noen av sangene og han er ganske festlig hehe... og de spilte veldig mange av de sangene jeg syns er best! og det var utrolig bra! jeg klarte til og med å tilfeldigvis filme hele best of you, min yndlingssang av dem! DET var gøy det! det var sinnsykt mange mennesker i frognerbadet, også var det fint vær! regnet ventet heldigvis med å komme til dagen etter. kjempeflaks:) det var i det hele tatt en veldig vellykket kveld! jeg angrer ikke en sekund på at jeg tok meg råd til det :) det var det verdt! dinosaur junior som spilte først var ikke så verst de heller egentlig. aldri hørt de før men. jeg har aldri vært på noe festival lignende greier, så det var veldig gøy å ha med seg! abosolutt :) jeg blir gjerne med en gang til ub! :)

2 kommentarer:

  1. jaså, hvem er det som kommenterer hos deg da;)?
    Glad dere koste dere! Skulle gjerne likt være med dere:)

    SvarSlett
  2. Der var eg ferdig med Dagbladet..

    Nå angret eg ein gigantisk smule på at eg ikkje kjøpte billett sjøl:( Høres ut som dokk virkeligt har kost dokk.Dave er jo bare helt rå på scenen!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D