tirsdag 22. november 2011

Drømmer igjen da vettu

I natt drømte jeg at jeg var på ferie i litt varmere strøk med hele slekta. Og så oppdaget jeg at Alexander Skarsgård bodde rett i nærheten, og jeg ble litt starstruck da vettu, tenkte at han må jeg egle meg innpå!
Så en dag når jeg og Ub kom ut av hotellet vårt, kom akkurat han gående, og han så frustrert ut, så i det han gikk forbi, så ropte jeg etter han om det var noe han lette etter. Og han snudde seg nesten ikke engang, bare sa noe sånn som at det han så etter kunne nok ikke jeg hjelpe han med. Så jeg sa; men det kan nok søstern min! Og så snudde han seg og sa han så etter noe sånn wienerbrød greier, noe som het et eller annet med "-ruller". Og da begynte både jeg og Ub og knise og bare "seriøst?". Og da sa han: hva så? Har dere noe informasjon om dem? Og UB bare: du vet at de ligger helt åpent i butikkene og at de er fulle av bakterier fordi unger driver å klår på dem hele tiden?

Og da ble han litt sånn lei seg, for han hadde lett etter dem lenge, han hadde SÅ lyst på dem. Men vi inviterte han på grilling på stranda i stedet, så han ble motvillig med på det da. Og jeg var sååå forelsket vett, så jeg egla meg innpå, også begynte han å like meg litt og tydeligvis, for plutselig sto han og holdt rundt meg, og jeg dreiv og tenkte at jeg må spørre Håkon om jeg kan få ha han her på lista (dere vet, lista fra Friends over kjendiser man får lov å ligge med haha!).

Og det ble solgt noen True Blood suvernirer i nærheten, det var sånne gull sjokolade mynter, så jeg kjøpte noen da, og så beit han på en av dem (siden han spiller vampyr i True Blood ikke saaaant). Og litt etterpå, så jeg at pappa sto og spiste alle sammen!! Men han hadde heldigvis latt den som hadde bitemerker ligge da.

Men så vettu! Jeg var såå fornøyd med å få Alexander Skarsgård på pinnen, men så. Plutselig var vi øverst på hotellet vårt, på loftet på en måte, for det var ikke ordentlig gulv der, bare masse bjelker på kryss og tvers (typisk sånn man ser på film) også plutselig hadde Alexander kidnappet pappa! Og pappaen til en eller annen anna jente. Og da ble jeg skikkelig sur, for jeg trodde han var DEN go-gutten vett. Så jeg ble skikkelig forbanna og skulle få han til å slippe pappa, men han skulle bruke pappa som ubetaling for et eller anna  lugubert han dreiv med... Så drømmen endte når jeg løp rundt på dissa bjelkene etter Alexander Skarsgård.

Herregud...

PS: Jeg fortalte Håkon om drømmen i morres, og jeg får lov å ha han på lista ;) yei! :P ;)

2 kommentarer:

  1. hahaha!! jeg likte min replikk i drømmen;) hehe.. moro drøm! :P

    SvarSlett
  2. haha i know! ble nesten litt irritert når jeg våkna, ville drømme mer ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D