fredag 12. august 2011

Office in my heart!

En barnslig ting jeg synes er skikkelig spennende, er å ha mitt eget kontor. Jeg har liksom alltid ønsket meg mitt eget kontor og sett på alle disse kontorene folk har, med bilder og tegninger fra unga, egne kopper med kaffe stående og masse papir og lapper. Og nå har jeg fått det selv! Jeg syns det er utrolig stas! Nå har jeg hengt opp egne bilder (av Nico, en badeand,noen pingviner og Nemikalender) og jeg har legomannen på kontoret, jeg har papir utover hele den store pulten min, og masse gule lapper hengende med beskjeder som: Sjekk når mottaket er tatt, Filterset Epidural må ikke legges over til FS også videre... :) Hihi! Søte kontoret mitt! Eneste som er negativt er at de har fjernet de fine regnbuegardinene og hengt opp noen tunge røde hyttegardiner. Skuff! Men men :) Jeg har fortsatt pc'en min og mine TO skjermer! Wee :D Barnslig, I know, og mange tar det for gitt sikkert, men jeg er glad for det hver dag jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D